7 Ekim 2012 Pazar

Dördü, beşi bir yerde

 
 
Uzun süredir salata yaparken elimden düşürmediğim aletlerden birisi de çoklu doğrama makası diye geçen ve bir hamleyle elinizdeki malzemeyi dörde beşe kırpan bir makas.Maydanoz, taze soğan, dereotu için harika. Zaten ancak öyle şeyler kesilebilir. İnternetteki ilanlarda kağıt ve kumaş kesmek için de faydalı olduğu söyleniyor örneğin önemli döküman imhası ya da kurdele kesimi gibi ama denemedim. Ben Tchibo'dan almıştım ancak şimdi başka yerlerde de satılıyor. Aralarındaki kalite farkını bilmiyorum incelemedim ancak kendiminkinden oldukça memnunum. Temizliği zor bir alet olduğundan yanında küçük, plastik bir tarakla geliyor. Bu kaybedilirse oldukça keskin ve makasların arası çok sık olduğundan temizlemek çok zor olur zira ben bir kaç sefer parmağımı bir kaç şerite doğradım. Bu ürünü bulaşık makinesine koymamak, kullanınca hemen temizlemek ve mümkünse her tarafını değil de sadece kesici uçları ıslatarak temizlemek ve hemen açık bir şekilde kurumaya koymak lazım. Malzemesi çok kaliteli olmasına rağmen paslanırlığı yüksek bir ürün. Salata garnitür seven her mutfağa lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder